Co mogą mieć wspólnego wąsy z centrum handlowym? Więcej, niż może się początkowo wydawać,
a wszystko za sprawą współpracy Westfield Mokotów i MediPark. Centrum handlowe wraz z placówką medyczną połączyły siły w ramach akcji promowania i uświadamiania w zakresie istotności badań profilaktycznych. W konkursie na „Wąs Mokotowa” wygrać będzie można szeroki pakiet badań „Zdrowy Mężczyzna”.
Sąsiedzka współpraca w słusznej sprawie
Westfield Mokotów od lat aktywnie angażuje się w życie lokalnej społeczności i stara się wspierać ją
w różnych ważnych tematach. W tym roku centrum handlowe nawiązało już współpracę z Fundacją Akcja Menstruacja w ramach kampanii „Menstruacja – zwykła sprawa”, która ma na celu normalizację tematów związanych z miesiączkowaniem oraz wsparciem kobiet w dostępie do środków higieny menstruacyjnej.
W ramach tej kampanii bezpłatne środki higieniczne pojawiły się już w 3 mokotowskich liceach, Domu Kultury Kadr a także w Państwowym Instytucie Medycznym MSWiA.
– Nasze centrum handlowe nierozerwalnie kojarzy się z modą, a moda na zdrowie, jest ponadczasowa
i nigdy nie przemija. Bierzemy już udział w kampanii skierowanej do kobiet, dlatego tym razem angażujemy się w akcję stworzoną z myślą o mężczyznach. Bardzo chętnie współpracujemy z naszymi sąsiadami, stąd też zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy z MediPark – mówi Agata Berndt-Wazelin, rzeczniczka prasowa Westfield Mokotów.
MediPark to wielospecjalistyczne centrum medyczne zlokalizowane w sercu warszawskiego Mokotowa, zaprojektowane z myślą o zarówno małych, jak i dorosłych pacjentach. Przyjazne wnętrza, zespół wyjątkowych specjalistów z każdej dziedziny medycyny (nierzadko ordynatorów wiodących stołecznych ośrodków klinicznych) oraz szeroka oferta nowoczesnych badań diagnostycznych, często unikatowych na rynku, to najważniejsze atuty placówki, które sprawiają, że już od ponad 10 lat cieszy się ona niesłabnącym uznaniem pacjentów.
– W MediPark wierzymy, że lepiej zapobiegać, niż leczyć, dlatego z radością bierzemy udział w akcji organizowanej wspólnie z Westfield Mokotów. Badania przesiewowe pozwalają wykryć zarówno nowotwory jak i inne poważne schorzenia we wczesnym stadium, a tym samym – zwiększyć szanse na wyleczenie. Zwycięzcom konkursu przekażemy 3 nagrody o wartości 1 700 zł każda. Są to pakiety badań przesiewowych „Zdrowy Mężczyzna” w skład których wchodzą badania w kierunku raka prostaty, w tym pakiet badań krwi oraz badanie USG, diagnostyka pulmonologiczna wraz z konsultacją profesorską z doktorem Tadeuszem Przybyłowskim lub kardiologiczna z konsultacją profesorską z doktor Agnieszką Kapłon – Cieślicką, konsultacja stomatologiczna a także fizjoterapeutyczna. – mówi Joanna Hejmej-Rolka, dyrektor zarządzająca, Centrum Medyczne MediPark.
Konkurs „Wąs Mokotowa” – wygraj badania profilaktyczne
Listopad to wyjątkowy czas w profilaktyce nowotworowej układu moczowo-płciowego – na całym świecie jest uznawany za miesiąc solidarności z mężczyznami walczącymi z rakiem prostaty i rakiem jąder. Dlatego właśnie w tym miesiącu odbędzie się konkurs „Wąs Mokotowa”, który wystartuje w poniedziałek 13 listopada. By wziąć udział w konkursie, wystarczy opublikować zdjęcie z wąsami w komentarzu pod postem konkursowym na portalu społecznościowym Facebook Co ważne, fotografie mogą udostępniać wszystkie osoby bez względu na płeć i wiek – akceptujemy zdjęcia z wąsami prawdziwymi, sztucznymi, a nawet wąsy u kotów, psów, chomików i innych domowych zwierzaków! Westfield Mokotów i MediPark wybiorą 3 najlepsze zdjęcia, a ich autorzy i autorki zostaną nagrodzeni kompletem badań.
Zachęcamy do śledzenia kanałów social media zarówno Westfield Mokotów, jak i MediPark, gdzie pojawiać się będą treści związane z akcją.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/was-mokotowa-wspolny-konkurs-westfield-mokotow-i-medipark